Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazar, Mayıs 22, 2005

Jenaratörle Bir Haftasonu

Haftasonları hepimiz için özel ve önemli bir zamandır.. Sabırsızlıkla bekler planlarımızı son damlasına kadar büyük bir keyifle yapmaya çalışırız.. İşte bende böyle saf ve temiz duygularla bir hafta sonu geçirme dileğiyle sabah erken kalktım ve öğleye doğru arkadaşımla buluştum. Selamlaşma faslından sonra ilk elektrik söz konusu oldu.. Bunun anlamı zannettiğiniz gibi değildi. Yanyana yürürken kollarımızın doğal salınımları esnasında birbirine temas noktasında patlayan kıvılcımların kaynağı statik elektrikti. Yani arkadaşın hafta sonu elektrik üreteceğini nerden bilebilirdim ki:) Adam resmen alternatif enerji kaynağı gibiydi. Akşam yollarımız ayrılsaya kadar düzenli olarak çarptı beni:) Benim bildiğim bir kere çarp geç, ama bu öyle değilki gün boyu yaa...Yok sol koluma çalışıp duruyor kol tutuşacak zannettim. Hafif bronzlaştı zaten:) Yani ne enerji dolu bir hafta sonuydu sormayın. Mühendis olmanın bir sorgulamasıyla olayı analiz etmeye çalışsakta bu neticeyi değiştirmedi. Olan onun sağ benim sol koluma oldu... İşin özü; bazen haftasonu için yapılan planlar arasında ilginç gelişmeler olur ama ben bu kadar ilgincini ne duymuş nede yaşamıştım.. Bu haftasonunu sağ salimen atlatık ya ona şükür...