Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Çarşamba, Haziran 01, 2005

bir reklamın düşündürdükleri

hayatınızın herhangi bir döneminde yaşadınız mı bilmiyorum,

bazen bir şarkı duyarsınız; yolda yürürken bir kapının arasından sızar, televizyonda bir reklamın arkasında çalıyordur, arabada radyoları karıştırırken bir anda karşınıza çıkar ama bir daha hiç duyamazsınız. o kadar hoşunuza gider ki içinizde kalır. aradan uzun zaman geçer, bir yerde onu duyarsınız; evet işte bu, hayatımda duyduğum en güzel şarkılardan biriydi. çok iyi hatırlıyorum dersiniz, yine kaybolur gider.

içimde böyle birikmiş 4-5 şarkı var. ne nerede duyduğumu hatırlıyorum, ne de mırıldanabilirim. tadı damağımda kalmış ama ikinci ısırığı alamadığım nefis bir browni gibi.

hülasa; yeni vw polonun reklam müziğide bunlardan biri olsun istemiyorum. azimliyim bulacağım;)

1 Yorumlar:

Blogger tipyedi dedi ki...

buldum bile, ich liebe es!

26.05.2005 14:14
Lala
Guest Hey Hässchen, das Lied suche ich übrigens auch...
Du meinst doch das, wo die Frau am Ende Take me home again singt oder???

29.05.2005 15:37
Kama
Guest das ist Hush, album A Lifetime, song Lovestruck.

10:25 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa