Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazar, Mayıs 29, 2005

Benzin Kanalı

Geçen tv kanallarını zaplarken ciddi görünümlü bir programa rastladık.. Aslen rastlayan ben değildim, arkadaşım.. Derken biraz seyrettik..

Programda arabanın benzinlikte benzin alırken bir radyo dalgasını ayarlayarak oradaki mekanizmaya etki etmesi sonucu istediğinden iki kat fazla benzin alıyorsun ve bunu benzinci göremiyor:) Ve bu olay o kadar suistimal edilir hale gelmişki program bunu yakalamanın haklı gururunu yaşıyor..

Bu vatandaşın birinin benzin kanalı bulması sonucu ortaya koymuş olduğu bir fikir.. ayrıca program esnasında kanalda ajdanın ''aman petrol canım petrol'' şarkısı çalıyor:)) Olay radyo dalgasından sayaçın etkilenerek benzin miktarını iki katına çıkartması ve dijital ekrenda farkedilmemesi:) Bununla beraber eleman noteri yanına alarak gayet ciddi tüm olayı notere ispatlamak için uygulayarak gösteriyor:)) Bu kadar ciddiyetle yapılan bir programda ben anında koptum. Bildiğiniz ''yerseniz'' mantığında düzenlenmiş geyik bir program..

Geyik ya bunlar falan derken, arkadaşın tepkisiyle karşılaştım:)) ''olm niye gülüyorsun adam notere tasdikletiyor'' dedi.. Yani bir fırçaki sormayın.. İnandıramadım geyik olduğuna taa ki bir sonraki haber başlasaya kadar, '' yeni madeni paralara altın karıştırılmış''.. Bizimki gülmeye başladı ama biz fırçayı yedik bile:) Bide buna koptum:P

1 Yorumlar:

Blogger tipyedi dedi ki...

Türk milleti bu tür konularda çok yaratıcı. Şakacı gibi halk kahramanımız bile var. Espriler, şakalar hayatın tuzu biberi. tipdort'ten onceki sakasi icin intikam alicaktik unutma bu arada.

1:19 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa