Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Perşembe, Haziran 02, 2005

-Hayatıııım Değiştireyim mi Seni?

Bugünlerde hayatı güzelleştirmek adına süper fikirler atıyorlar. :)) Bu söylediğimden birileri alınabilir.. Mesela aklıma ilk olarak melih arat geliyor..:P Veya onu takip edenlerden biri olabilir.. isim vermek istemiyorum.. Siz tahmin edin.. İp ucu vereyim ''7'' :)) Aslında bu yazıyı öyle zıtlaşmak için felan yazmıyorum.. Sadece piyasada söylenen aynı nakaratın anlatmak istediğini ve bu nakarattan başka görüşlerinde olduğunu insanlara fısıldamak..:)

Şimdi gelelim müthiş sihirli fikre... Herkes biliyor bunları bide kısaca ben bahsedeyim..
  • Gidin çimenlere basın.. (belediyenin çimlere basmayın tabelasına rağmen) :)))
  • Canınız dans etmek istediğinizde kendinizi durdurmayın..
  • Gidin ata binin.. Hatta düşün kırın kafanızı..
  • Bir gun boyunca sağ elinizle yazıyorsanız o gün tüm yazıları sol elinizle yazın:)
  • Bilmediğiniz bir lokantaya gidin ve hiç denemediğiniz bir yemek yiyin.. (midenizin bozulma ihtimaline rağmen)
  • Bugün hergün harcadığınızdan çok ama çok daha fazla sadece kendiniz için harcayın..
  • Hemen karar verin ve yurt dışına iki günlüğüne gidin.. Hatta orada birini kendinize aşık edin.. Sonra o insan kendini heder etsin sizin için........... ve benzeri eşi bulunmaz tavsiyeler...
Bi bakın şu yukarıdaki tavsiyelere.. Denilirki size hayatınızda bilerek değişiklikler yapın.. Temelde değişikliğin hayatı renklendireceğidir savunulan düşünce.. Bir yerde doğrudur ama her değişiklik çokta eğlenceli olmaz veya mümkün olmaz..

Dikkat edin bunları soyleyen arkadaşların herbiri soylediklerinden bir tanesini yapma konusunda elli tane tereddüt yaşarlar.. Mesela ben bunlardan birini tanıyorum.. İsim vermicem.. Siz tahmin edin:)) Bu arkadaş bırakın bir yemeği ilginç bir yerde yemeği gittiği yerde hep aynı yere oturur:)) ''Çimenlere basın'' der ama piknik denen doğayla içiçe ortamdan kesinlikle kaçar.. Deniz kenarına gidin der.. Çünkü evlerine 150 metre uzağında marmara denizi var.. Kars taki arkadaş ne yapacak:P Farklı bir sporla ilgilen der ama sporla kendisini tanıştıran benimdir.. Hatta ilk spor ayakkabısını 22 yaşnda aldığını söylemeliyim:))))

Tamam bu kadar yeter şimdi bu sihirli fikrin doğrultusunda kendi hayatımda ufak değişiklikler yapıcam.. Sorumlusu bu fikri ortaya atanlardır..:)
  • Bir gün boyunca ,saçlarımı taramıcam..
  • Bir çocuğu haksız yere dövücem ve ağlamasına izin vermicem.. :))
  • Balkondan aşşağı tükürecem adamların kafalarına...Bakın ne kadar keyifli hale geliyor hayat..
  • Hatta heyecan katmak için kalabalık bir caddede telefon klübesine işeyecem (gerçi yapmadığım bir şey değil ankara rüzgarlı sokak:)))))) )
  • Gidip bir çin lokantasına menuden rastgele birşey seçip önüme ne gelirse bitirecem (bunu afrikada denedim ciddi bir değişiklik ama keyifli olduğunu söyliyemem:)) )
  • Biri bana hakaret ettiğinde soyunmaya başlıcam.. Devam ettikçe soyunacam.:))
  • Markette insanların market arabalarına bişeyler atıcam..
  • Farklı spor olarak rodeoyu seçip azgın bir boğaya binicem:))
Aaa gerçekten ne eğlenceli oldu hayatım... Yaw gidin Allah aşkına iş mi bu? İsmet yapmaz bu yaptığınızı.. Çimene bas felan fikir mi yaaw bunlar.. Hadi ordan.. :))

Bakın hayat insanın bakış açısını değiştirebilmesiyle güzelleşir.. Elinizdekilerinin kıymetini bilmekle güzelleşir.. Değişiklik olmayacak demiyorum.. Tabiki olacak ama bunun bir ölçüsü var.. Ben size bi kaç tavsiyede bulunayım.. Bunları değişiklik yapmış olmanız için değil sadece elinizdekilerin kıymetini anlamanız ve onları değerlendirmeniz için veriyorum..
  • Birgün boyunca üç parmağınızı birbirine bağlayın,
  • Gün boyunca sandalyeden kalkmayın tuvalet için bile,
  • Gidip yarım saat sadece bir çiçeğe bakmayı deneyin..
  • Birgun sadece anneniz için yaşayın..
  • Fakir bir insanla saatlerce konuşun..
  • Yemek yerken bir kere olsun kafanızı kaldırıp sofrada olanlara bir bakın...
  • Yağmurda ıslandığınızda şikayet etmeyin..
  • Tv de insanları seyrederken insanların gözüne bakın ve düşündüklerini tahmin edin.......daha sayıyım mı?
Demek istediğimi anlattım zannediyorum.. Lütfen önce elimizdekilerin farkına varalım.. Genç olduğunuzu düşünün ve bunu doyasıya hissedin... Hayata başka insanların gözleriyle bakmayı öğrendiğinizde kesinlikle hayatınızdan dayanılmaz bir keyif alacaksınız.. Bu tavsiyem tutmazsa gelin bana..

Birde şunu ekliyim... Gidin bir dağın eteklerine ve sevdiğiniz insanın ismini sesiniz kısılasıya haykırın.. Bunuda yaptım.. Şiddetle tavsiye ederim... Bu son tavsiyem eleştirdiğim fikin ekmeğine yağ sürsede varsın sürüversin.. Mutluluklar arkadaşlar:)

3 Yorumlar:

Blogger tipyedi dedi ki...

ah tip birim ah.

kayalar yuvarlamışsın başıma.
doğrudur, yemekte her gün aynı yere otururum. ama bunun nedeni o yerin stratejik açıdan en uygun olmasıdır. (çıkış kolaydır, arkadaşların seni kolayca görür vs.) burada savunma yapmak değil aradaki farkı göstermek amacım.

ne kadar çok sayıda yenilik denersen hayatındaki rutinlerin kalitesini o kadar yüksek tutarsın. buna kısaca "tecrübe" diyorlar. yeni şeyler "tecrübe" etmek benim anlatmaya çalıştığım. bu sayede eldekilerin de kalitesi, rengi değişecek. çünkü o dediğin farklı bakış açısını yakalayabileceksin. senin gibi iq'su 140'ın üzerinde birine bunları anlattığıma inanamıyorum.

sevgili zırtaki oyuncusu (mailine bak ne demek anlarsın), tamamen aynı şeyleri anlatıyorsun. senin karakterin yenilikçi olduğundan herşeye farklı bir açıdan bakabiliyorsun. sen tipbir sin zaten bunu yapman doğal. ben tipyedilere anlatıyorum. bizler çok konfor düşkünü, bi tarafını rahat koltuğundan kaldıramayan insanlar olarak ataletimizi yenmek için bir program yapmazsak mevcut rahatlığımızdan bir üst level rahatlığa geçiş için fırsat yakalayamayacağız. çok şey denersek sonraki rutinlerimizi güzelleştirmiş oluruz diyerek karakterimizin can alıcı yönüne bir gönderme yapıyorum. gaza getirmek dediğin şey bence ataleti yenmek için verilen ilk enerji, tetikleme, ateşleme. bunun etkisiyle bir insan hayatında bir yeni tecrübe kazansa kârdır.

demek iq yetmiyor. eq'da lazım. sen bunları anlamıyorsan mr. wossonu nasıl anlayacaksın c.tesi günkü görüşmenizde.

kaostaki bakış açını da gördük. benim kadar fos çıktın. nerde tenis raketin:))

10:19 ÖÖ

 
Blogger tipbir dedi ki...

bi kerem o mr.wosson felan değil volpe:)) ve görüsmem cuma idi ve olay bitmistir.. neyse... tenis raketini alicam sirf bak aldim demek icin.. eq testide ciksa emin ol ondanda 140 ın üstünde alırım:)öncelikle yeni fikirlere açık ve hevesli olan sensin.. bunun için yenilik bir başka değişle değişimi dile getiriyorsun.. Ben olayları doğru yanlış penceresinden bakıyorum.. fark burda.. yaw ben neler saçmalıyorum..:) sözlerime bir afrika dansıyla son veriyorum.. tam ta ta tam tam hoh..

1:07 ÖÖ

 
Blogger tipyedi dedi ki...

afrikada wasabi sosuyla çekirge yediğin söyleniyor. doğru mu? kamuoyuna bir açıklama borçlusun.

1:53 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa