Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cumartesi, Haziran 04, 2005

herkes neden bana bakıyor?

güzel bir pazar günü geç vakitlerde uyanıyorum. canım güzel bir kahvaltı çekiyor. gideyim şöyle sıcacık dumanı tüten bir ekmek alıyım fırından, simit falan. nefis peynirler ki peynir delisiyim (mim)..

tembel tembel esnedikten sonra üstüme elime ilk geçen tişörtü geçirip, saçlarımı ellerimle düzeltip gözüme güneş gözlüğünü takıp çıkıyorum. sahilde yürümek, biraz kalabalığa karışmak istiyorum. off bu ne kalabalık. birsürü insan sahilin tadını çıkarıyor. kimileri el ele birbirine yaslanmış, kimileri çocuklarının peşinde, yaşlılarda sakin sessiz uzaklara dalmış. bisikletler sıralanmış, havuzun orası güvercin kaynıyor. güzel bir sabah diyorum. denizde nefis. bir an atlayasım geliyor. ama bir gariplik var sanki. ben o kalabalığın içinde yürürken bazı gözler beni kesiyor. bu ne ilgi alaka:))

ilerliyorum. spor salonundan bir arkadaşım karşıdan selam veriyor. yanına gidiyorum.

- selam, naber abi
- iyidir dostum uyanamadın herhalde
- sorma geç kalktım, esniyorum hala
- ehe yok ondan diil, tişörtü ters giymişsin. etiketler sarkıyo.
- hadi ya!?#!

1 Yorumlar:

Blogger tipbir dedi ki...

işte budur abicim... tebrik ederim.. doğal bir farklılaşma çalışması.. sıradan kıyafetlerle bir anda ilgi odağı olmayı başarmıssın sıradanlığın kol gezdiği bir sahil kenarında.. içindeki innovasyonun istemsiz dışa sızdığı bir an olarak görüyorum.. :P böyle bir yazıyı nasıl böyle algılayıp yorumladım bende bilmiyorum:)

4:50 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa