Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Perşembe, Temmuz 21, 2005

Expelliarmus!!

Harry Potter'i neden bu kadar çok seviyorum;
  • Çocuk, öksüz ve yetim (Acıma)
  • Üvey ailesi hep aşağılamış (İntikam)
  • İşlerini sihirle görüyor (Tam tembel işi)
  • Arkadaşları var (Takım oyuncusu)
  • Garip objeler, yiyecekler, binalar, insanlar içinde (Gerçekten kaçış)
  • Hep iyiler kazanıyor, kötüler cezasını buluyor (Adalet)
  • O bir kahraman! Cesur, girişken ve sonuç alan.

Müziğini de çok sevdiğimi itiraf etmeliyim. (5 oscar'lı John Williams'ı unutmamak gerek)

3 Yorumlar:

Blogger tipbir dedi ki...

henri pıtırı neden sevmiyorum.. çocuk gözlükle ve fazla bilmiş.
sevilesi bi tarafı yok, ailesi bile sevmiyor, kaldıki her seride büyüdü çocuk en sonuncu bölümde eşşek kadar olmuştu. Hala utanmadan hayri pıtırı oynuyor.. sihir neyim sapan saçması olay zıten, tam hayrinin işi. arkadaşları zaten onun gibi kaçık ve dengesiz.. haliyle bu tipler birbirlerini çekiyor.. olmayan objeler, bitkiler felan (adam otu gibi:)) ) her klsik film gibi iyiler kazanıyor, süpriz adına bir beklenti yok filmde..

Bu sebeplerden dolayı sevmiyorum.. sevmiyeceğim.. hiç bir güç bana bu seriyi seyrettiremez..

10:22 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

Sen zaten bi hababam sınıfı seviyosun. bide süt kardeşler.

12:35 ÖÖ

 
Blogger tipyedi dedi ki...

sende starwarsın savaş sahnelerinde horuldayan bir adamsın. ne anlarsınız siz fantastikten sanattan..

6:01 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa