Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazartesi, Temmuz 11, 2005

Ünlülerin Ölümleri

Bir ölüm haberi aldığımda genelde pek etkilenmem.

Ama televizyonlarda hergün yüzünü gördüğüm biri öldüğünde bir garip hissederim kendimi. Bu benim için ilk Özal ile başladı herhalde. Kemal Sunal, Barış Manço, Üzeyir Garih.

Varlığına çok alışık olduğum, atmosferimin bir parçası haline gelmiş bir insan öldüğünde hayatımda bir gedik açılır sanki. Bir daha kapanmaz, orası hep eksik kalır.

Sonra ölümü kendimden ne kadar uzak gördüğümü düşünürüm. Oyun biter perde kapanır birgün. Ama nasıl? Ne zaman? Sonra ne olacak? Neden?? Bu sorular birbiri ardına gelir.

Unuturum sonra, hayata tekrar alışırım.

Kenan Onuk vefat etmiş. Futbol programlarına hiç aşina olmasam bile eksikliğini hissedeceğim.
Çünkü yüzüne ve sesine alışmıştım.

4 Yorumlar:

Blogger sersemtavuk dedi ki...

bir münir özkul var ki, duyduğum anda şakır şakır ağlayacağım.

tanrım, sen koru!

4:43 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

aşinalık kadar yüzlerle de alakalı sanki. iyi insanlar hiç ölmemeli.

4:57 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

gerçekten.. insan yüzüne alışkın olan bilinen insanların ölüm haberlerinden bende çok etkileniyorum.. kenan onuk gerçekten spor programlarının değişmez yüzüydü.. ben hala onu çok genç zannediyordum.. harbi üzüldüm.. niceleri gitti ve gidiyor, tanıdık tanımıdık... ve birgün.......................

10:21 ÖS

 
Blogger ilber dedi ki...

yerinde bir yazı,teşekkürler...

öldüğünü(kanserden,o da sanırım yaymamıştı haberini) uzun zaman sonra tesadüfen öğrendiğim Uğur Özakıncı.

tv seyredemiyorum ama sanırım dün vefat etmiş istanbul'la ilgili kitapları vardı:Jak Deleon.

12:45 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa