Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Çarşamba, Ağustos 03, 2005

Bakarsan Bağ Olur Bakmazsan Cildin Bozulur


''Bakar mısınız'', ''bir bakışın bir ömre bedel''...Evet gençler bugün konumuz anladığınız gibi bakım.. Bildiğiniz üzere bakım önemlidir, faydalıdır..

Bu arada bende bir süredir aranızda değildim.. Bunu farkedenler olmuştur mutlaka diye düşünüyorum.. Ama gayretli vede dirayetli kardeşlerim tipyedi ve tipdörte sizi emanet ettiğim için kendimi suçlu hissetmiyorda değilim. Herşey bir yana bir gerçek varki oda benim şu an burda olduğum..

Eve bakım dedim.. Bilirsiniz tatile girmiş birçok sessiz fabrikalar var çevremizde.. Ne yapıyorlar zannediyorsunuz peki? Tabiki bakım.

-Peki niçin Cündü Bey amca?

Bunu herkes biliyor kendince.. Daha uzun süre hatasız seri üretim yapabilmek ve lindeki imkanları daha uzun süreli ve daha verimli kullanmak için..

-Şart mı?.....

Şart.

Makinaların bakıma ihtiyacı mı var yoksa bizim makinalara bakım yapma ihtiyacımız mı var:) Bu soruya kendimi tutamayarak bende tebessüm fişkırttım. Tabiki makinaların bakıma ihtiyacı var.. yoksa biz piskopatmıyız millet tatildeyken bakım yapalım makinalara.. Ama birilerinin yapması şart.. saolsun bakım departmanları..

Şuana kadar cansız bir yapının bakımından bahsettik..

-Peki canlılar için bakım diye birşey varmı Cündü Bey amca?

Tabiki var. Mesela bahçe bakımları var değilmi? Birde tabiki insanların bakımları var.. Tabiki bakım konusunda bayanlardan bahsetmiyorum.. Sözüm erkeklere.. Bizim türk erkeği bakımı bayanlara ait bir detay olarak görmüş ve kendinden alabildiğince uzakta tutmuş.. Hlbuki bakımın ne kadar gerekli ve faydalı olduğunu en iyi bilenlerde onlar..

Bakım dedğin neki; insanın elini daha özenle sabulaması, kremlemesi, yüzünü temizlemesi ve ayaklarına özen göstermesi değilmi.. en temel hatlarıyla.. Bu konuda erkeklerin biraz çevrelerindeki bayanlardan tavsiyeler almalarını öneriyorum.. Biliyorum rajona ters ama ''bir bilene sormak lazım'' denen laf burdada geçerli.

Tamam bir yönüyle doğal bakım yapacam diye küveti sütle doldurmak , birçok meyvayı kesip orasına burasına koyarak ziyan etmek benim çokta hoş baktığım şeyler değil.. Elbette yararı varır ama milyonların aç olduğu dünyada bunu anlamıyorum. Herşeyin ölçülüsü en güzelidir diyerek kimseyi kırmayalım..

Bakım şart beyler.. Hadi kendimize söz verelim.Kendimize bakacağımıza.. Aynada değil tabiki.. Andımızı içelim ve önümüze kandan irinler deryalar çksa bile bakım yapmaktan bir an bile dur demeyelim.. Çok mu gaza getirdim.. Neyse temiz kalın bakımlı olun.. Ne demişler ''Bakımlı olki genç kalasın, Bu dünyadan zevk alasın''..