Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Salı, Haziran 07, 2005

ağlamak istiyorum

ben bir emma shapplin hayranıyım. (hayran ne kelime ölüyorum onun için)

çoğu insan gibi bende onu spente le stelle ile tanımıştım. sonra carmine meo albümü bir dönemime damgasını vurdu. vedi maria, reprendo mai piu.. sonra etterna çıktı. yine muhteşemdi.

nefis bir sesi var. kendisi de çok güzel.

günün birinde görebilir miyim derken aniden bir haber emma geliyor, üstelik imza günü olacak.
iyide ben bursa'dayım o yıllarda. izinde alamıyorum iş yerinden. içim içimi yiyor. ve tabi bu muhteşem fırsatı kaçırdık. sonradan bloglarda okudum, imza günü olduğunu çoğu insan bilmediğinden 5-10 kişi gitmiş. birlikte bir saat muhabbet etmişler, hatta istiklalde gezmişler:)) bu kadar mı olur!!

sonra yapı kredi festivaline geliyor haberi. tamam bu defa görülecek, gör! ama önce ilk erteleme sonra da milliyet'te bir haber. ırak savaşı yüzünden gelmiyor.

sabırla beklemeye devam. derken kia sportage tanıtımı için çırağana geldiğini bir gün sonra gazetelerden öğrendik. yok yok. günün birinde olacak bekle. derkeeeen bu sabah kız kardeşimden mesaj. emma geliyor, ama bursaya ve ayın 4'ünde. e ama ben artık istanbuldayım.

ooof of çekerken biletixte turluyordum, o da ne açık havada emma!!!! ama 2 temmuzda. e ben o tarihte dortmunddayıııım.

şansına küs yavrucuğum dedim kendi kendime, şansına küs.