Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazartesi, Haziran 06, 2005

taşlaşmış kör adama

daha dünkü askılı pantolonlu halinizi hatırlıyorum sizin.

şimdi bakıyorumda insanlarla; kedinin fareyle oynadığı gibi oyunlar oynar hale gelmişsiniz.

cebinize tomarlarla giren paranın sizi şımartma nedeni onu haketmemeniz. herkesin, vicdanınızın söylediğinin tersini yapıyorsunuz ama gelen para azalmıyor, hatta artıyor bile. işte bu şımartıyor sizi.

ama şans ile gelen şans ile giderse birgün.

o zaman ellerinizin arasına koyduğunuz başınızın içinde vicdanınızın sesi yankılanacak. aldığınız ahlar bir bir burnunuzdan gelecek, rüyalarınıza girecek.

yazık, para sizi hem kör etmiş hemde taş.

6 Yorumlar:

Blogger tipbir dedi ki...

noldu milli piyango çıkan birinimi gordün:) paralı bir adam kapris mi yaptı.. noooluyor ordaaa.. abicim millet calışıyor ve kazanıyor.. insafsız olanlar paranın kendisini yöneten insanlar.. paranın kulu kölesi olmuş olanlar.. ama kimseye sansla gelmiyor para piyango dışında.. dogru yerde dogru işi yapmak şans değildir.. insafsızlık insanın ahlakıyla ve sevgiyi bilmesiyle alakalı diye düşünüyorum.. vicdan bence bunlarla besleniyor..

11:16 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

birine milli piyangodan birşey çıksa neden bunları yazayım. çalışıp kazanan değil çalışmayıp milleti sömürenlere yazdım. hiç okumuyosun yazdıklarımı yaa.

şansla geliyor, doğru yerde doğru işi yapmaktan bahseden kim. doğru yerde işi alabildiğine yanlış ve kötü yapmakla alakalı. sömürdüğü insanları çiğneyip tükürmekle alakalı. çok şükürki yabancı bir firmada çalışıyorum. türk firmaları gibi vicdansız değiller. insan ile ayakta kalınabileceğinin farkındalar. bana değer verdiklerini her zaman hissettiriyorlar.

muhalif olacam diye sende yani. aa:))

11:23 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

ne baaarıyon:) abicim bana sansla gelen parayı bi anlatırmısın.. atıyon bişeyler ortalıığa sonra ne dediğini sende bilmiyon.. muhalefet felan değil yaptığım.. yazı yazı olsa, kavakları maydonoz diye yerdik..:) bişeyler yazcam diye..yani diyosunki doğru yerde yanlış işi yapıp para kazanan insanlar.. kim bu abicim o kadar spesifik konuşuyon ki.. ben kimden bahsettiğini çok iyi biliyorum aslında.. bi kere yukarıda bahsettiğin tipler genelde sömürüp çiğnemezler.. onlar soteye yatayım aman farkedilmiyim nasıl olsa kazanıyorum derler.. sömüren adamlar onlar gücü kendinde hissedip ezmeye çalışan biridir ki dediğinle alakası yok. bunlar farklı insanlar.. yazın çok sınırlı.. birine karşı yazdığın o kadar belliki isminide verde açıklığa kavuşsun bari...:))) ooooy oy..

12:01 ÖÖ

 
Blogger tipyedi dedi ki...

tipdordun anlattıkları canımı sıktı. ondan yazdım bunu. bi kaç olay anlattıda.

bide telefonla aradı az önce fena kekledi. dedimki the game filmini hatırlıyormusun. evet dedi. onu yaşayacaksın yavrum dedim. kurtulamazsın dedim. korktu:)) öyle bir intikam alıcam ki tarihe geçicek.

bizim sorunumuz bu adamı çok ciddiye almak ya. kökenine inemiyorum bir türlü. neden ciddiye alıyoruz her seferinde.

12:28 ÖÖ

 
Blogger sersemtavuk dedi ki...

türk basını açıklama bekliyor; kim bu adamlar?!

ben anladım sanırım. şans burada sembolik bir ifade olarak kullanılmış. ''yattığı yerden, şerefsizlik yaparak, bire bin katarak'' vb anlamlara gelebilir. evet...

11:26 ÖÖ

 
Blogger tipyedi dedi ki...

isimleri bende saklı kalsın şimdilik:)) tipdort yakindan taniyor bu grubu. ama o kadar çoklar ki. sende etrafında görebilirsin. komplekslerinden tanırsın böylelerini, bilgisizliklerini göstermemek için mevki ve bürokrasi perdesi arkasında dururlar.

7:58 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa