Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cumartesi, Haziran 04, 2005

Hayalleriniz Hayal Kırıklığınız Olmasın

Fikirler fikirleri tetikler.. tetikler mermileri ve mermiler hayatları öteler.. Bu nasıl bir başlangıç yaa :) Bu mantıkla konuyu hayallere getiremiyecem galiba..:P Ama biliyorsunuz ''ümitleriyle yaşar yaşayanlar, me'yus olanın vicdanını bağlar'' der bir şair.. ümit vardır hayallerde, beklentiler, sevinçler.. Kısacası iyi ve guzele ait herşey..

Sevgili blog ortağım saygı temaskar insan dirayetli şahsiyet proaktif arkadaşım tipyedinin hayallerini süsleyen bir evi bizede imajing yaptırdı ana hatlarıyla.. Öncelikle bu paylaşımı bizimle yaptığı için teşekkür ediyorum.. Keşke hayallerindeki evinide biriyle paylaşma adına satırlarını görebilseydik yazısında.. İyi temennilerimizle konumuza dönelim..

Hayaller insanı bir üst basamağa çıkaran.. Enerjisini akıl, duygu ve gözlemlerden alan bir iç enerji olarak algılıyorum ben.. Hayallerdir insanları hedefli yapan, büyük adam yapan.. Herkesin çaplı çapsız hayal dünyası vardır mutlaka.. Size şu soruyu sormak istiyorum.. Hayaller ulaşılmaz mı olmalı? Yoksa ulaşılabilecek hayaller kurup bunları gerçekleştirip dayanılmaz bir keyif almak mı?

Ben size ikincisini öneririm.. Mutluluk denilen duyguyu direkt etkiliyorsa hayallerin gerçekleşmesi, neden olmasın.. Herkes bir ferrari hayal eder ama Türkiyede atıyorum 10 kişiye nasip olur.. Onlarda isimleri tahmin edilebileceğiniz kişiler.. Ama hiç arabası olmayan biri için bir mini cooper http://www.mini.com.tr/com/en/mini_cooper_s_cabrio/index.jsp ( ben bayılıyorumda) çok daha ulaşılabilir olabilir.. Bu şirin arabayı almak zannediyorum bir ferrariden daha kolay.. kaldıki ben şahsen bu arabayı alsam hayallerimdeki ferrariden daha mutlu edecektir beni. gerçi ferrari hayal etmiyorum:) Mesela bir ev olmalı şurası böyle burası böyle felan.. Ama herşeyden önce yapılabilir olmalı.. Heveslerimiz kursağımızda değil icratımızda olmalı.. Asıl olan ''evdeki huzur, zenginlik budur''

Ben derimki mantıklı ulaşılabilir hayaller kuralım.. Ama her hayalimiz gerçekleştiğinde bir yenisine yelken açalım.. Ne dersiniz insanı daha motive eden bir yöntem değil mi?