Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cuma, Haziran 10, 2005

İtinayla Karizma Çizilir

-İyi günler biraz kaygınız varmıydı?
-Evet ama bize lazım İsmet abi..

İşte her zaman rastladığımız bir dialog:) kim nerede rastladıysa:P Kaygılar dünyası bu gezegen.. Herkesin endişeleri var.. Aman şu olmasın aman beni böyle bilmesin.. yok cam kenarı olmasın, ya az verirse, ya çok gelirse.... bunlar gider böyle.. :)

İnsan nefes alıp vermek gibi biyolojik bir olayla hayat diye birşey yaşıyor.. Bloglarda dolaşıyorum korkuyorum bazen yaa. ortalık bunalım yazılar dolu.. Aslında bunalım yazıların hiç birinin konuyla ilgisi yokta bendeki tepki işte.. üzdü beni..

Çevremizde insanlar görürüz.. Bakın bi çevrenize görüyorsunuz değil mi.. İşte onların hepsi ve sizde dahil kaygılarla yaşamaktan keyifli bir hayat yaşayamayan insanlardansınız.. Sakın yanlış anlamayın suçlama yapmıyorum.. Bende kaygılar taşıyorum.. Ama bazen taşımaktan canım çıkıyor ve amaaaaan ne olursa olsun diyip bi kenara fırlattığım çok oluyor.. Ama acaip keyifli.. Şiddetle tavsiye ederim..

Çılgınlık şart diyorum abicim.. yok coolmuş, yok ağır abiymiş, yok entelmiş yok dantelmiş.. Ne bunlar yaa.. Olayın en sonunda imam: ''nasıl bilirdiniz merhumu'' cemaat: ''ağır abiydi'' .. Eeee sonra bu arada sizin başınız göğe mi değecek..Hayır.. Ve böyle bir kaygısı olmayan biri ismet... (Allah başımızdan ayırmasın) imamın sorusuna binbir türlü cevap gelebilir.. neşeli çılgın deli dengesiz.... vb. ama dikkat edin bu cevapların hakaret boyutunda olanlar bu kaygıyı taşıyanlardır.. Neyse.

Her insanda bir çılgınlık vardır.. Ama bunu yapmaya tahrik enerjisi yoktur.. Ben kendimden enerjiliyim.. Yani dış bir kaynaktan çalışmıyorum.. Ama çevremde sakin tipler var(4-7) :)) dengeliyoruz heralde.. onlarda fikir anlamında çılgındır.. Ama işi fiile dökmekte beni geçeceklerini zannetmiyorum. yani bu zamana kadar geçemediler:P Ama iki çılgın insanda çok gelir, tehlikeli olabilir.. Bazıları dıştan yanmalı motorları vardır, arkadaşlarının gazıyla harekete geçer ki bunlar apayrı bir konu:)

Bir ortam düşünün.. millet gülüyo eğleniyo..derken bizim entel abi köşede insanları eleştrisel bir gözle süzüyor.. Veya gülerken kaptırmamaya çalışıyor.. Aman kaptırırsa ne der elalem:P Bir kere tarihe damgasını vuran bir cümle varki saygıyla anıyoruz.. ''Karizmayı çizdirmeyelim''... Bir kere bu milletin yarısından çoğu karizmanın ne demek olduğunu doğru bilmemektedir.. Kaldıki çizdirmek fiili karizmaya nasıl bir hava katarki:) Yani bunu üzerinde bir çizik bile olmayana ağır abi mi diyolar:P Yapmayın gözünüzü seviyim..

Yaw rahat olun arkadaşlar.. Tamam iyice cozutun demiyorum ama kararında bir çılgınlık çok keyifli olabiliyor.. Bildiğiniz gibi karizmalar ikiye ayrılır: Düz karizma ve Çizgili karizma:))Bu arada karizma kaygısı olanlara bir son dakika haberi: Bu sene çizgili karizmalar moda:)) Hadi çıldırııııııın.. Sen dur İsmet hoplama hemen:P

2 Yorumlar:

Blogger tipyedi dedi ki...

insanlar ne der korkusu çok şeyi engelliyor. birbirimizi istediğimiz gibi bir hayat yaşamayalım diye engelliyoruz.

ailem ne der, arkadaşlarım ne der, şunlar ne der, bunlar ne der. ne derse desin kardeşim deyip geçebilmek lazım.

sıradışı bir hayatı ayıplayanlar genelde kıskandıklarından böyle davranıyor. ben yapamıyorum o halde kimse yapmasın.

tabi çılgınlık yapıcam, sıradışı yaşıycam derken estetik kaygıları bir kenara bırakmamak lazım. kendine yakıştıramadığın birşeyi sadece değişik olmak için giymemeli, yada sadece tepki toplamak için saçma sapan davranmamalı bence.

sıradışı yaşamak üzerine düşünülmemiş ve şartlı refleks haline gelmiş yaklaşımlardan kurtulmak, yoksa tepki toplamaya çalışmak değil.

8:06 ÖÖ

 
Blogger tipbir dedi ki...

kesinlikle demek istediğim bu.. yaw lafı ağzımdan aldın.. saolasın.. hadi gelde bu hafta sonu çılgınlık planları yapalım:P

2:04 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa