Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cuma, Haziran 10, 2005

organik et

et zaten organik. nası bi tabirse bu.

şimdi cnn türkte tarım bakanlığının yeni organik tarım yönetmeliğini anlatıyordu. artık kesilecek hayvanlara stres yapılmayacağı, lamba yerine doğal ışıkla aydınlatılacakları, ölmeden önce son arzularının alınmasına ve bir sigara tüttürmelerine izin verileceği vs. vs..

nede olsa hayvanlarda insan onlarında canı var.

bazen insandan daha zeki bir canlı olsaydı ve insan etine bayılıyor olsaydı nasıl bir hayat yaşıyor olurduk diyorum. dağ bayır kaçan insanlar ve en gelişmiş tekniklerle insanları avlayıp lazerle pişirenler.

- dostum geçen hamdi abide bir kelle paça yedim nefisti
- evet hamdi abi hep sarışın kullanır, daha iyi oluyomuş tadi

kabus gibi.

3 Yorumlar:

Blogger sersemtavuk dedi ki...

biz faniler -ki hayvanlar da fani- artık ne yiyeceğimizi, nasıl yiyeceğimizi şaşırdık diye düşünüyorum.

öte yandan ''yüzü olan bir şeyi yiyemem.''cilerden olarak yazıktır günahtır eklemesini de hiç düşünmeden yapıyorum.

düşündüm de, balık bir istisna sanırım. yanında rakı, yeşil salata falan. aman aman!...

7:20 ÖS

 
Blogger sersemtavuk dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

7:25 ÖS

 
Blogger tahin dedi ki...

bazen insandan daha zeki bir canlı olsaydı ve insan etine bayılıyor olsaydı...

Bu sozler bana Warof the World'u hatirlatti. Dag, bayir kacisan insanlar ve onlari avlayanlar... Kotu olurdu:)

2:37 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa