Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Çarşamba, Haziran 15, 2005

salça beyaz gömleği pek bir sever

Murphy yasalarını bilirsiniz.

Bir işin ters gitme ihtimali varsa o iş ters gider.

Hele ki siz o gün genel müdürle baş başa bir toplantı yapacağınızdan çok titizseniz, bembeyaz gömlek giydiyseniz, yemekte makarna sosu varsa o küçücük sos kepçesini sıcak sosa usuulca bıraktığınızda kolunuzun yarısını kaplayacak kadar üstünüze sos sıçraması ihtimali bile varsa sıçrar. (az önce yaşadım ordan biliyorum)

Zaten domates sosu denen şey beyaz yüzeyler üzerine sıçrama eğilimindedir.

Yapılması gereken oldukça basitti aslında;

Önemli bir işiniz varsa her ihtimali düşünün, ortadan kaldırılması mümkün olanları kaldırın, kalanlar için ise yedekleme yapın.

Mesela ben yemeğe gitmeyebilirdim, yok gitsem bile makarna almayabilirdim, alsam bile sos dökmeyebilirdim. Üstelik üstüme başıma sıçradıktan sonra ağır abiyi oynamayıp kalkıp hemen lavaboya koşabilirdim.

Amaaa, tüm bunların olabileceğini önceden düşündüğümden ceketimi yanıma almamıştım. Ceket sağlam olduğuna göre sevgili patronumun yanına ceketle çıkabilirim. Ceketi çıkar rahat ol deme ihtimali var mı? Var, o halde kesin diyecek.

Siz siz olun risklere karşı yedekli çalışın. Her önlemi alın. Bana bişey olmaz abi demeyin, oluyor.

4 Yorumlar:

Blogger sersemtavuk dedi ki...

çamaşırdır kirlenir, omoyla temizlenir...

hımmm...
ilham verdin bak bana...

2:30 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

toplantı bitti. murphy haksız çıktı efem. ama istisnalar kaideyi bozmaz.

bak ilham dedin de, işte rutin insana bazen başka konularda ilham verebiliyor. benim gibi bir salt faydacı insan da bu yönünü görmüş oldu.

çöplerde geri dönüşümle elektrik enerjisine dönüştürülebiliyor. hem birde plazma çıkmış şimdi. çöpler tertemiz.

3:46 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

tedbirli olmak faydalıdır.. yedekli veya ihtimal tehlikelere karşı önlemli bulunmak lazım.. bir bakıma her zaman en kötüsünü düşünerek bir hazırlık sağlamcılık olsada bunu abartmak bir hastalık olarak yansır.. ama bu tehlikelerin sebeplerini belirliyebildiğin zaman yapılabilecek bi şey.. hödö hödö hödö diye devam ediyim:P amaan yorgunum bloga bişey yazamadığım için üzgünüm.. dur olmazsa yazıyım hemen:P

12:51 ÖÖ

 
Blogger tipyedi dedi ki...

sen yine başladın yorgunum bilmemne demeye. otomotiv sektörünün iki numaralı ismi olabilirsin ama bloga yazacaksın kardeşim. en başta yaptığımız anlaşmaya uyulacak. dava açarım yoksa. alırım evini elinden.

11:44 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa