Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cumartesi, Ağustos 27, 2005

Bulut tutkusu, bulutofili..

Siz hangi tür bulutları seversiniz?
Bakınız bulutları sever misiniz diye sormuyorum. Adam akıllı, bol oyuncaklı (çamurdan bile olsa) bir çocukluk geçiren herkes bulutları sever.

Ben her türlüsünü severim efendim. Bendekini bulutofili diye bir hastalık olarak bile adlandırabiliriz. Neden seviyorum? Çünkü çok güzeller. Gayet basit.

Üstelik her an üstümüzde dolaştıklarından kimse farkında değil güzelliklerinin. İşte benim sevdiğim, herkesin göremediği detayları gördüğümü düşünmek birazda. İnsana kendini özel hissettiriyor. Pazar sabahları herkes uyuyor diye erkenden uyanmam da benzeri bir özel an yaşama hastalığı olabilir.

Bulutları dağıtmadan konuma dönüyorum. Geçen bir derginin fotoğrafçısı gelip fabrikanın dışında bahçelerde, kulelerin altında fotoğraflarımı çekti. İlk kez fotoğraf çekilirken bu kadar keyifliydim çünkü arkaplanı güzelleştiren koyu mavi gökyüzü üzerinde benim için özel bir yeri olan kümülüs mümülüs bulutlarıydı. Asker arkadaşımla fotoğraf çektiriyormuş gibi sırıttım hep.

Canınız mı sıkkın? Ara sıra bulutlara bakın. Onları birşeylere benzetin, eğlenin. Hatta özlersiniz diye webshots kurun ve bulut resimlerini sırayla masaüstü yapın.

Bence hayatla ve kendiyle dost olanlar bulutları çok sever.
Çok detay bir bulut yazım da olacak ama üç vakte kadar, iç bayıltmayalım..

Fon: Direc-t Hasret.mp3 - Rus kozmonotları

4 Yorumlar:

Blogger sersemtavuk dedi ki...

efendim, geçmiş zaman, belki hatırlamazsınız, bbg denen gudik bir yarışmada, böyle sevgi kelebeği modunda bir kızcağız vardı. kendisi sürekli bahçeye çıkıp gökyüzüne bakardı ve yıllar sonra bizim hala kullandığımız o muhteşem sözcük öbeği dökülürdü her seferinde; ''aaaa, bulutlara baaak, kalp şeklindeeee, ne güzeeeel. ihiihihi!''

ben bulutları çok severim. hele ki güneşi iyice sakladıkları zaman. küçükken, her gerizekalı ve aynı oranda hayal gücü gelişmiş bir çocuk olarak, pamuk zannederdim onları. ülkemizin pamuk üretimine katkılarından dolayı da, pek sevinirdim geldiklerinde.

bu arada; konu dağılmadan sorayım; efenim ne dergisidir bu şak şak fotoğraflarınızı çeken yahu? benim de geçenlerde fhm çekti, o bakımdan soruyorum. ehehehhe.

kalp şeklinde....

12:07 ÖS

 
Blogger zynp dedi ki...

gokyuzune bakmayalı uzun zaman olmus ozlemisim bulutları bile...

3:37 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

bulutlar.. başlıbaşına bi konu.. insanı bulunduğu sıkıntıdan uzaklaştıran hayal dünyasının en somut şeyi.. şekilleriyle gökyüzünde yaptığı haraketlerle manzaraya anlam katan insana huzuru anlatan..

iyidir hoştur.. birde bulutlar havadan ağırdır, bilgi olarak geçeyim.. peki orada nasıl duruyorlar? rüzgarla efenim.. artııı dağlar bulutları kendine çeker ki bende zaten bu konsepte hayranımdır..

bir amatör fotoğrafçı olarak benim vazgeçilmezimdir diyebilirim.. hatta dedim bile..

3:01 ÖÖ

 
Blogger tipyedi dedi ki...

Ben tanka, tüfeğe, köpeğe, dinazora ve insana benzetirdim en çok. Kalp falan kız işi.

6:01 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa