Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cuma, Eylül 02, 2005

Ben Bilirim Herşeyi!


Çocuklar tatlı olur.. O minik elleri, yarım yamalak konuşmaları.. felakettir.. insanın aklını başından alır...

Bakarsın bir metrelik bir insan oğlu pıtır pıtır yürüyo:)) Bana çok komik geliyor.. Hele konuşmaya başlayıp artık kucağa alındığı zaman insana manyak bir keyif verir.. Gülüşü bir ayrı uyuyuşu bir başkadır..

Ama zaman geçtikçe daha büyürler biz yaşlanırken.. ve artık dili açılmış istediği herşeyi insanı deli eden süper bir ses tonunda dile getirir.. Gelde istediğini yapma.. O ses nasıl reddedilir.. Aradan seneler geçer ve biraz daha büyür. Büyüdükçe merak eder.. Bu insanın doğasında var..Meraklıyızdır biz..

Bu bir bakıma iyi olabilir.. Mesela teknolojinin gelişimi medeniyetlerin gelişimi bu merak sayesindedir.. Temelde bu duygu hakimdir.. Ama çocukları öyle bir dönemi vardır ki insanı deli eder.. Bu 6 yaşı ile başlayıp 10 yaşına kadar hatta 12 ye kadar giden bir süreçtir..

Çocuk bu dönemde her bir otu sorar.. hareket eden herşeyi merak eder.. Ve herşeyi biliyormuş gibi her söylenenede cevap vermeye çalışırlar..

İşte bu döneme tahammül edemiyorum.. Hani nerde o tatli çocuk? O gitti meraklı bilmiş bi çocuk geldi.. Çileden çıkartırlar adamı.. cevap verilemez sorular sorarlar.. Birde aklıma gelmişken insan o çok tatlı dönemi bilinçli geçirse ne güzel olurdu! olurmuydu gerçekten.. Komik olurda aslında... bizim açımızdan süper hatta:)

ama lafım çok bilmiş konuşan herkesi döveceğini zanneden kendini bir çizgi film kahramanı zannedip herkese meydan okuyan çocuklara.. ya deli oluyorum bu triplere ''büyüde gel çocuk büyüde geeeel...''

Ama size bir tavsiye gidin bir ilkokulu teneffüsteyken seyredin.. İnanın çok keyifli ben kopmuştum.. aynı boyda ve aynı kıyafette bir sürü çocuğu aynı yerde görmek, harbi çok eğlenceli:)

4 Yorumlar:

Blogger tipyedi dedi ki...

iyide bunlar japon.

11:17 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

hepsi aynı bunların.. al birini vur ötekine:)) sende hintlisin.. napalim yani.. sen o renkli kıyafetlerle dans ederken ben bişeydiyormuyum ama sen hintlisin diye:))

11:59 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

Aman ne hintlinin yüzü ne şamın şekeri demiş atalarımız.

Kucağımda büyüyen üç kuzenimin boyu sırasıyla 1.94, 1.90 ve 1.84 neyseki sonuncu hala benden kısa.

Senin kısa pantolonlu halini bilirim diyenlere hep saygı duymuşumdur.

12:11 ÖÖ

 
Blogger zynp dedi ki...

bu baslıgı tamamen ustume alınıyorum varmı itirazı olan
evet beyler ...

oyle imalı bakmayın vururum neyapayım bugun ironigim biraz ...

10:05 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa