Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Perşembe, Eylül 08, 2005

Friends 4ever

İnsanın mutluluk kaynağı üç şey;

İyi bir eş,
Samimi arkadaşlar ve
Peynirli tombi.

Burada dikkatleri iki numaraya çevirmek istiyorum.

"Hayat bir tiyatro" gibi klişeleşmiş bir sözcüğü tekrar ifade etmeli.
Senaryo aşağı yukarı belli. İnişler, çıkışlar.. Mutluluklar üzüntüler. Karanlık ve aydınlık.

Perdelerin biri açılıp diğeri kapanırken, oyunda, herşeyini paylaşabileceği, samimiyetinden zerre kadar şüphe duymadığı arkadaşlara sahip insan dünyanın en zengin insanıdır.

Ben dünyanın en zengin insanıyım.

(tipbir ve tipdörde ithaf olunur)

7 Yorumlar:

Blogger zynp dedi ki...

kiskansam mi alinsa mi karar veremedim :S

3:50 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

bir arada 10 yılı devirdik bu arkadaşlarla. taa üniversite yıllarından beri. hey gidi gençlik günleri. çok iyi hatırlarım yıl bin dokuzyüz.. :))

4:05 ÖS

 
Blogger zynp dedi ki...

ne guzel insanin boyle arkadaslari olmasi ...

4:13 ÖS

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Ben biraz ters köşeye yattım sanırım...

4:27 ÖS

 
Blogger tipyedi dedi ki...

selim senin siteye şirketten bakamıyorum biliyormusun. websense bu sex sitesidir diyor sokmuyor:)) evden bakıcaz artık..

5:55 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

alakası yok kardeşim.. ne samimiyeti ben hep mesafeyi korudum. sizli bizliydik. ayda bir görüşürüz oda yarm saat..o da telefonda :)))

sanığı tanımam.. görmüşlüğümde yoktur.. ben garip bir tipim:) benim bu tarz tiplerle işim olmaz.. evimden işime işimden evime giderim.. yolda giderken bile sağa sola bakmam.. en uzun 45 saniye konuşurken nasıl 10 yıllık bir arkadaşlıkla itham ediliyorum anlayamadım.. kimsenin hayatında değerli olmaya çalışmadım.. bu anlamda sanığın bana vermiş olduğu değeri siz yüksek mahkeme huzurunda mehmetcik vakfına bağışlıyorum..
böyle iltifat at izi kalsın yaklaşımlarına sizin gibi koskoca hakim inanmayacaktır umarım.. huzurlarınızdan ayrılırken son sözüm.. iyi ki varsın tipyedi..

tipdörtünde bundan bi farkı yok al birini vur ötekine..:)))

10:14 ÖS

 
Anonymous Adsız dedi ki...

@tipyedi: : )) Hayret. Hazır o şekilde tanınmışken o yolda devam edeyim ben olmazsa. Normal yollarla ilgi çekemiyoruz bari diğer yolları deneyelim.

11:35 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa