Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Salı, Eylül 27, 2005

Spor Herşekilde Sağlıktır


Spor herkesin yaptığı veya takip ettiği bir kavram.. O şekilde veya bu şekilde bir yönüyle sporun içindeyiz.. tribunde veya sahada.

Okadar hayatımızın içindedirki, haftalık planlarimizin bir köşesine sıkıştrırız. Bu işi düzenli yapanlarada sportif denir.. Düzenli yapmayanlarada hevesli tembel denir:)

Sokaklarda bile sporu yapmak için basket sahaları halı sahalar, tenis kortları, yuzme havuzları, golf sahaları v.b. turlu spor alanları mevcuttur.. Çünkü o yaşamın bir parçası olmuştur insanımız hayatında.. Herbiriniz bi şekilde hatırlarsınız ve yapmışsınızdırda.. sokak üzerine konulan taşlarla kale ve maclar yapılır, sokak aralarında yine koşu yarışları.. spor bu kadar içimzdedir işte..

Tabiki içimzde olan sporun tamamı degil sadece imkanlar dahilinde yapabildiklerimiz.. yani bir buz hokeyi sporunu sokak arasında yapma imkanımız yok, veya kayık.. bunlar ozel mekanlar ve ekipmanlar gerektiren sporlar. bide sıradışı denilen bir türü varki sadece extreme spor kanalından takip edebiliyoruz..

Bende düşündümde:) yine yaptım anlıcağınız.. haftada bir düşünmek iyidir.. hem paslanmazsınız:) Neyse dedim kendime ya bu bize sıradışı gelen sporlar sıradan hale gelse ve sıradan olanlarda extreme olsa:)) süper olurdu ya..süperden daha ziyade komik olurdu..

sokak aralarında kayak yapan tipler, rafting yapmaya çalışanlar, jamping yapanlar, gulle atanlar, maraton koşanlar:) sokaklar daha renkli ve daha eglenceli olmazmıydı..
Hatta her spor o kadar hayatın içinde olmalıki hepsini sokaklarda yapmalı insanlar.. spor mekana sıkıştırılamaz.. Tutmayın beni gaza geldim galiba:)

-Anneeee.. ben hakanlarla ata binecem..
-olm baban gelmeden eve gel ama..

veya;
işten gelen baba kızını jumping yaparken görüyor veya sumo güreşi:)
saga sola bbaktığımızda jirit atanları görmek, buz hokeyi yapanları veya okculuk yapanları:) Tabiki spor yaralanmarıda bu kadar iç içe olmasndan dolayı artacak ama spor için her şeye deger..
veya sokak arasında golf oynayanlar, paraşütle atlayanlar:) güzel olmaz mı?

Çok eğlenceli olurdu kesinlikle.. İyide madem o kadar eglenceli olur niye denemiyoruz.. Ben denersem sen denersen o denerse herkes yapmış olmazmı:) Dökülün sokaklara ııııınnnnnnnnn ınınnnn:) herkes istediği sporu yapsın..Hadi ya sokak aralarında tüm sporları yapalım kampanyası başlatalım.. mesela ben sokak arasında dağcılık yaparak başlıcam:)

ismetcim sende sokakta su balesi sporu yaparsın oldumu.. hah aferin sana.. maşallah ben senin burnunu karıştırdığın iğrenç gunleri bilirim.. ne pislik heriftin sen.. ama şimdi bak buyudun serpildin bir kutup ayısı oldun şimdi de su balesi yapıyon.. gözlerim yaşardı konuşamıcam.. kusuruma bakmayın cok duygulandım bugun..

2 Yorumlar:

Blogger zynp dedi ki...

canimi cokoprens istettin ya :(

1:00 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

istemeden oldu.. kusura bakma:)

9:15 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa