Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazar, Eylül 11, 2005

Terkedemedim...


Saat 3. sabah olmasina az kaldi. Gunesin terkedisinden beri gece kan kokuyor.. icimde nefretin kalbimi tirmaliyor.. Beni sensiz birakmak, yalnizligimda kendimide kaybettirdi bana. Şuan balkonda sadece yıldızlara öfkeyle bakıyorum.. Bağrına sapladığın pençelerinin izi hala var ve hala kanıyor yaram..Hissizleştirdiğin kalbimden gözlerimde gözüken sadece intikam duruyor..

Dakikalardır gözlerimi kırpmadan karanlığın derinliklerine kitliyorum bakışlarımı.. Düşünmeden yoksun bıraktığın eserin soğuduğunu farketmediği çayını içerken sen mışıl mışıl uyuyorsun.. Gülmek o kadar uzak geliyorki yıldızlar daha ulaşılabilir oldu bu gece.. Kendimi karanlılğın ortasına rüzgara doğru bırakasım var..

Sigaramın dumanı geceye karışıyor.. Yatağına gelip seni boğması için içiyorum.. Ama hırsımdan birer birer kayboluyor parmaklarımın arasından..

Beni terkeden güneşi bekliyorum. O her zaman geldiği dağa bakarak.. Ben terkedilmemeliyim.. Hem ben ne yaptımki güneşe.. Ne sana nede bir başkasına.. Ağzım kuruyor artık.. Gunlerdir su içmedim.. Yine elim votkaya uzanıyor.. Ağzım yanıyor, öfkem alevleniyor ama hala susuyorum..

Çığlığım atar damarlarımda gezerken kanımı donduran o en son verdiğin gül karşımda.. Kurudu, Oda sevmesede votka içiyor.. oda seni nefretle anar oldu.. göz yaşlarımı gecelere artık akıtmıyorum.. İçmdeki öfkemi ancak yorgunluğum dindirebildi. Beklediğim güneş yine o dağın ardından geri geldi..

Üşümüşüm, içeri girdim, gunahkar yatağıma düşen kara bir gül gibi uzandım, başka terkedişler görmemek için..

Ve sen terkettiğin halde niye hala içimde bana bu kadar yakınsın..

7 Yorumlar:

Blogger tipyedi dedi ki...

hahahaaa:))) süper. demek ki bunalım edebiyatı yapmak çokta zor değil diyorsun.

benim ayaklarım yere basmıyor bu aralar. pek yazamam herhalde.

1:07 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

ya aslında oyle demek istemiyorum.. sadece bir denemeden öte bir şey değildi benim için.. ancak bu kadar bunaldım napıyım:P

sende mutluluk uzerine felan yaz kardeşim:)aman ayaklaın yere bassın lutfen yaaa.

9:31 ÖS

 
Blogger sersemtavuk dedi ki...

hem o hatunu hem o sigarayı derhal terket gitsin..diyecektim tam. hevesim kursağımda kaldı.

9:49 ÖS

 
Blogger zynp dedi ki...

senden nasıl nefret ettigimi anlatiyorum oyuncak bebegime cansizda olsa aglayarak karsilik veriyor...

kendime olan saygıma zarar verdigin icin senden gercekten nefret ediyorum

ohbe!!

12:12 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

benim canım arkadaslarım.. bakın.. ben kimseyi incetmek istemedim.. hele hele azey seni asla... saygısızlık benim kentimden geçmez.. dedim ya sadece edebi bir deneme olarak algılayın.. ya ne yazarim anlamam ki... kusura veya bana bakmayın siz:)

9:49 ÖS

 
Blogger zynp dedi ki...

hiii :)) ben sana birsey demedim ki sadece kendimden bir anekdot yazdim gaza gelip :))

10:29 ÖÖ

 
Blogger tipbir dedi ki...

oooy oy... ya bende hic yoktan insanların kalbini kırdım diyorum.. neyse:) bari anektod yazydın:)) ben anektod yazacaktım:P hal mi bıraktın yani:))

10:00 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa