Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazartesi, Ekim 17, 2005

Bilgisiz ve İşlemsiz Departman



Her zamanki gibi guzel bir hafta başı olmasını isteyerek hiç sevmediğim bir havada uyandım. Ya sanki gecenin yarısı işe gidiyorum duygusuyla sallana sallana halının her yerine basarak terliklerimi buldum.. Diyeceksiniz bu kadar sıradan bir olayı neden anlatıyorsunuz bize diye.. Var bi bildiğim heralde..

Neyse her canli gibi bende kendime geldim bir sure sonra.. Sevgili işime doğru mesafe katetmeye başladım.. Yapılacak her iş belli ve yapacak maksimum derecede bir enerji mevcut bende.. Ama.. ama ne.. aması şu.. dunyanın belkide en önemli parçası olan iş maillerim eksik.. yavrularım kaybolmus:P Yok ne yavrusu demeyin tabiki insan yavrusu.. Ya bir baktımki benim için kritik onem taşıyan bir grup mailim silinmiş.. Resmen şoktayım.. Yani bir anda tum enerjim bitti, moralim sıfırlandı ve çaresiz öfkeli bir şekilde çözüm aramaya başladım..

İlk iş durumu gerekli kişilere aktarmak oldu. Açtım bilgisiz işlem bölümüne.. Çunkü saolsunlar boylesi bir durum için hiç bir onlem almamışlar. Afferin be.. Peki niye burda bu arkadaslar.. Yani problemlerde çözüm yok demek için para alıyorlarsa bunu yapabilecek bir sürü insan var.. Kaldıki bilmediği şeylere bu kadar para alıyorlarsa bilseler neler olur kim bilir..:)

Dedim doktor bey kurtulacak mı maillerim.. dedi yok olmaz.. peki teknik bir sebep boylesi soruna sebep olabilirmi.. dediler olmaz.. bu nedemek dedim.. dedi biri silmiş.. yani.. yani sabotaj.. Bu ne ya dedim.. Dedi sabotaj; kotu niyet ile bir duzeni bozmak ve zarar vermek eylemidir.. Dedim yok ya sana sormadım sabotajı o sadece bir isyandı:)

Yani sen koskoca bir bilgi işlem olarak nasıl olurda firma için en kritik mailleri korumazsın behey cahil canlılar.. bak ben kızınca gul açtırırım adamın yuzunde.. sabaha kadar tokatlarım ben adamı:) Eşşek sudan gelirde bana yardım eder bu yaptıgınız karşısında.. Yani hala bizim bilgi işlem konusunda boyle zaaflar varsa yani diyecek bir sey bulamıyorum.. Aslında şimdi aklıma geldide onlarda öyle cok paylaşıma açık değil takdir edersiniz:) Şimdi biz nasıl giricez avrupa birliğine boyle bilgisiz işlemlerle:P (bu yorumu yapmak moda bugunlerde:)) ) Dört işlem olsa neyse ama..

Zaten anısı var diye hurdaya ayrılmamış bir pc ile karşı karşıyayım hergun.. yani benmi onu idare ediyorum o mu bana yardım etmek için var belli değil.. Bide işlerde de bugun pazartesi üst üste geleyimde bunaltıyım psikolojisindeler.. Başardılarda..Soldan soldan da bi mp3 sesi.. yani evdeki bilgisayarda soldan soldan iş yerinde soldan soldan.. ne talih anlamadım.. Deli oldum deli.

Eee ne demişler; karıncanın ayak sesindedir bir çamurlu yolda filin ayak izleri ve bulutlardır herseyin şahidi.. Kim dedi bunu ne demek istedi bilmiyorum.. Ama diyen demiş kardeşim bize vay canına demek düşer.. Vay canına:)