Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cumartesi, Ekim 01, 2005

İzle İzle Nereye Kadar

Yeni bir dönem basladı. Şimdi diyeceksiniz nedir bu yeni başlayan dönem.. Söyliyim efendim. Yeni bir ümit yeni bir hayat fırsatı sunan felaket takip ettiğimiz Ebru Akel li programımıza:)

Evet format yine aynı ama her seferinde olduğu gibi bazı değişikliklerle ilgileri yeniden ilgi toplamayı denemişler.. Başarmışlar mı? Bunu zaman gösterir ama milletin beğeneceğini ben adım gibi biliyorum..

Malum evde olacak olayları hepimiz aşağı yukarı biliyoruz ama bu sefer insanlar nasıl kavga edecekler diye yine belli bir izleyici kesimi saatlerini bu program karşısında harcıyacaklar..

Ya Allah aşkına mantık bunun neresinde.. Deli etmeyin beni. Neyi seyrediyor insanlar.. Başkalarının hayatını irdelemek bu derecemi hastalık halinde bizim içimizde.. Hangi duygusal aksaklığın getirisi bu programı seyretmek anlamakta zorluk çekiyorum..

Küçükken yaptığım birşey vardı. Tahminim sizlerde yapmışşınızdır. Bir şişenin veya bardağın içine giren bir sineği şişenin ağzını kapatıp ne tepki verdiğine bakardım.. sonra sallardım bakalım neler olacak.. Bu tarz şeylerle bir tür gözlem.. Tamam iğrenç biliyorum ki hiç hoş değil ama bu izlediğimiz programın benim yaptığımdan tek farkı sinek beni izleyin diye şişenin içine bilerek giriyor o kadar:) Şimdi burada o evdeki insanlara sinek demiyorum.. Ama verdiğim örnekte sinek rolünü oynuyorlar..

Programlar eleştrilir normaldir.. Bu çok yanlış, hoş değil diye yorumda yapılır.. Kaldıki böyle programlarda yok değildir. Ama televizyon olayında programlar talebe göre arz edilir.. Yani burada kanalları suçlamak mantıksız olur.. Sonuçta o kar amaçlı bir müessese olup talep dogrultusunda programlar arz eder.. Problem bunu talep eden veya prim veren izleyici kitlesidir..

Peki çözüm nedir? memleketin ''büyük insan'' yüzdesini çoğaltmak.Bu nedemek? Şöyleki; duymuşsunuzdur bir söz vardır '' Küçük insanlar kişilerle, normal insanlar olaylarla, büyük insanlar fikirlerle uğraşır'' diye.. Bunun için ne yapılmalı.. ee o kadarınıda uzman amcalar söylesin bende ukalalık yapmış olmıyım..

İsmeeet.. aslanim izleme ya sunu.. biz nediyoz sen ne yapiyon. ya bize ne ya kerimenin pasakli olup didemin piskopat olmasindan veya osmanin dallama olmasindan.. sen ismet nasil bana onu soyle.. hadi yatta sabah süper bi kahvaltı yapalım olmazmı? olmaz haa. tamam sen bittin ismet o kadar:)

1 Yorumlar:

Anonymous Adsız dedi ki...

Dikkat ettiysesiz, bu türden programların başlangıç - gelişme - sonlanma dönemlerinde nasıl ki "kitle" tele-ekran karşısına kitleniyorsa, ekran karşısında kitlendiğini söylemekten utanan yahut gerçekten ekrandan uzak durmayı başarabilen kimselerin büyük çoğunluğu da bu programların ne kadar "yanlış", "zararlı", vs. olduğundan söz eder. "Kitle"nin konusu ekran, kitleden olmayı reddedeniz konusu yine ekran. Kolay gelsin.

4:27 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa