Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Cumartesi, Ekim 29, 2005

Bir Hevestir Her İşimiz

Ey genc kilikli arkadaslar;

Uzun zamandır blogsal duygularım kabarmamıstı. Neden kabarmadı bilmiyorum ama kabarmadımı kabarmıyor.. Simdiye kadar kabarmadıda simdi niye kabardı.. Kabarma olayı yoksa kontrolsuz mu.. Nedir problem, nedir bu sacma sapan baslama bir blog yazısına..

Bugun soyle bir blog alemine daldim, gezdim tozdum.. Takip ettigim yerlere bi ugradım, bir fincan kahve içeyimde 40 yıllık hatrımız olsun ve gelecekte anılar bırakalım diye bir tur yaptım. Goruyorumki bir duraklama doneminin icindeyiz blogcular olarak.. Neler oluyor arkadaslar.. Nerde o ilk heyecan nerede kaldi.. Tukendik mi? Tukettik mi?

Neyse bazısı tuketti bazısı tükendi.. Bitmeyenlerin ise biraz işi var az sonra gelecek.. Size minik bir tavsiye soyle kendi arsivime girdim ve yazdıgım yazilari ve onları yazarkenki dusuncelerimi hatırladım ve anılarım depresti. Anlıcagınız depresik anılarla sesleniyorum sizlere. Hos oluyor boylesi bir aktivite..

Hatta itiraf etmeliyim ki en son yazdıgım yazıya bile gıcık oldum.. Ne igrenc bi kompozisyon.. Ama bence hatada olsa anı oldu bugun icin o yazı.. Soyle yakın gecmise minik bir gezintim beni bloga sarılmam icin bi kez daha heveslendirdi.. Dedim yeni hatırlanası yazılar yazmak lazim, yorumsuzda olsa, ve okumalı belki aylar sonra..

Nedendir bilmem demiyeceğim kaldiki hepimiz biliyoruz nedenini.. Hızlı baslayıp yavaslamayi ve duraklayıp kaybolmayı.. Bir istikrarsizlik islemis icimize.. Asllında bu problem belkide sadece bende ama cogul cumlelerle sizleride ortak yapıyorum:) Devam ettirmeli guzel olan bir seyi.. Kendinden motiveli gitmeli insan.. Vagon olmamalı lokomotif olmali.. Kendimiz icin yapmalıyız en onemlisi..

Derler bir işe en iyi Turkler baslayıp almanlar devam eder ve japonlar bitirir diye.. İlk heyecanı kontrol edip zamana yaymalıyız belkide, tuketmemeliyiz heyecanımızı.. ve hedefi olmalı yaptıgımız işin.. Bu hedef keyif almak bile olsa olmalı.. Ve olabildigine disiplinli olunmalı.. Askeri bir disiplin degil bilirsiniz dagınıklık icinde bile duzenlerinin oldugunu soyler nice dagınık insan. Onun gibi..

Hadi alin elinize kalemleri.. Aldınız mı? Şimdi bırakın çünkü kalem hiç bir işinize yaramayacak blog yazmak için..:) Geçin bilgisayarın başına ve anlatın, saçmalayın.. Hadi, hadi durmayın bu guzel birşey, rahatlıcaksınız.. Hadi ismet sende kalemleri topla herkesin elinden.. Ve sende otur klavyenin basına yaz biseyler gonlunden parmaklarına ne suzulurse.. İsmet... bilgisayarı açman şart ama.. :)

2 Yorumlar:

Anonymous Adsız dedi ki...

haklısın uzun zamandır yazamıyorum. vakitsizlik. sorun bu. yazacağım. yakında. kocaman yazacağım hem de.

3:16 ÖS

 
Blogger tipbir dedi ki...

debra bir iadei ziyaret hissettim.. saolsasin. yaz tabi. yazki yorum yapiyim.. :)) vakitsizlik veya isteksizlik bilmiyorum hepimizin basında..
tesriflerin icin teşekkurler..

8:07 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa