Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Pazartesi, Ekim 24, 2005

Sahibi Kim?

Sezsizlesti, yanına oturmakta tereddut ettim. Hafiften yaklaştım çekinerek.. kısık bir sesle dedim konuşmak istermisin.. Dizlerini dikmiş başını dizlerine yaslamış ve elleriyle bacaklarını kucaklamıştı.. Hayır anlamında bi ses çıkardı..

Elimi basina koydugumda hickirigi biraz daha artti.. Sordum problem nedir, neden bu kadar uzgunsun.. Korkuyorum dedi.. Merak ettim seni bu kadar korkutanda neymis .. Yuzunu hic kaldırmadan aglamaktan yıpranmıs sesiyle cevap veriyordu.. Oylesi oylesi ...dedi ve yine aglamaya basladi..

Bi anlam verbilmis degildim.. Bi kez daha sansimi denedim.. Oylesi? oylesine mi aglayorsun yani? diye sordum.. guldugunu hissettim.. tabiki hayır dedi.. icimde oyle buyuk bir ask varki dedi.. İyi ya bundan guzel daha ne olabilirki? Ama kime ait bilmiyorum dedi.. Biraz cocukca geldi tebesum ettim.. Vardır onu sahibi hadi anlat bakalım dedim, biraz daha yakınına oturdum..

Kaldırdı kafasını aglamaktan sismis gozleriyle dedi yok abicim.. dedi ve basladı anlatmaya; icimde muthis bir ask var, oylesi duru oylesi temiz, oylesi karsılıksız, oylesi kinsiz, oylesi oylesi.. Ama kimdir sahibi bilmiyorum.. Belki onu arıyorum belkide o beni.. bilmiyorum ama artık dayanamıyacam dedi.. Dayanamayacak ne var derken konunun beni astıgını hissettim..

Ziyan olacak sanki gibime geliyor diye basladi bu sefer.. Gercekten layık olabilmeli.. Okadar saf bir duyguyu ben onun icin içimde tertemiz tutup buyuturken ona layık olmalı ama.. ama. ..aması ne diye sozunu kestim.. dedi aması su cevremde gorduklerim dedi.. hepsi bitiyor, kurallar var asklarda.. nedir anlamadim bu karalları, askta kural mı olur dedi.. sorusuna sessiz kalarak yanıtlayabildim.. Derin bir iç çekti, belliki biraz da olsa anlatmaktan kaynaklı rahatlamisti..

Elimi omzuna koydum ve; insanlar sevmeli karşılıksız, sevmeli samimi ve olabildigine dogal, bir beklenti icine girmeden.. Biz herseyi yonetemeyiz, herseye gucumuzu yeter hissettigimiz an gucumuz ancak bir radyonun sesini acmaya yeter.. İnsanlar kendisine ait olana eninde sonunda gider.. Sen hic uzulme ve o tertemiz askini sakla sahibi icin emin ol o gelip kendisine ait olani bulacaktir.. Hadi sil gozlerinide bi goreyim kocum benim....

1 Yorumlar:

Blogger gul sen dedi ki...

Evet tamda dediğiniz gibi olmalı. beklentiler çoğaldıkça hayal kırıklıklarıda artıyor. kendini sevilmeye terketmek gerekiyor bazen

12:34 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa