Üç silahşörden hayata dair leziz, hafif gözlemeler.

Çarşamba, Kasım 02, 2005

Hayatınız Değişecek!

Citroen... Evet hapimiz bir araba markası olarak biliriz kendilerini.. Tabiki bu imajının dışında kendisine kazandırılan bir anlam daha vardırki şimdilik onu burda soylemiyorum.. Yani bazı kotu kelimeleri anımsatması yonuyle farklı kullanımları söz konusu.. Ama biz bunları bir kenara bırakacaz. Bizim konumuz son zamanlardaki yeni yuzu..

Nedir o yeni yuz? Tabiki hayatı değiştirme anlayışının işlendiği ve hayran kaldığım reklamından bahsediyorum.. Bir reklam olarak düşünceye hayran kalmadım desem yalan olur.. Kaldım desende doğru.. O zaman ben eğri oturup doğru konuşayım:P İnsanlar zaten içlerinde olan yaşam standartlarını iyileştirme isteğini bu kadar güzel işlenmesi insana fazlasıyla keyif veriyor.. Ama bu keyif almayanlar insan değil anlamına gelmez bilesiniz:)

Citroenle hayat daha yaşanır daha güzel ve daha keyifli yaşanmasını özelliklede reklamdaki hayatı değiştirme olayını çok guzel yansıtmışlar.. Tek vuruş ve yep yeni bir dunya:) Keşke hayatı değiştirmek bu kadar kolay olsa.. Manyak gibi vururdum iğrenç şeylerin tepesine.. Her seferinde bir citroende hiç fena olmaz..

Tabiki her guzelin birde kotu yanı vardır.. Bunu sinekten yağ çıkarıyorum olarak değerlendirmeyin.. Gülün bile dikeni varken bunada kusursuz diyemeyiz heralde.. Gerçi diken gulde kusur değildir ama teşbihte hata olmaz derler, iyide ederler.:) İşte o minik eleştirimde şu.. Hatırlarsanız evin onunde evli çift arabanın başında ve bir vuruşla arabalarını değiştiriyorlar, kısaca hayatlarını değiştiriyorlar.. İşte orda farkettiyseniz eski arabaya damat kayınvelideyi bindiriyor veeee bi vuruyor kaynanasız bir citroen:)) Noooldu şimdi? Nerde kayınvalide? Nereye gitti kadın, ayıp yazık değil mi:) Keşke başka bi tarafa vursaydıda kadını hayattayken pasifize etseydi dimi ama.. :P Neyse buna rağmen keyifli bir reklam..:)

Yapandan, izleyenden, getirenden, götürenden, emeği geçen herkesten ve bizim ismetten Allah razı olsun.. Şayet bu reklamda bizi kandırmıyorlarsa Citroenin bu modeli çok tutar ben size soyliyim:)